Schoolplein

De laatste actie van vorig schooljaar was de Fancy Fair. Het was een prachtige dag met enthousiaste vrijwilligers, waarvoor nogmaals dank! Er stonden allerlei kramen: sieraden, kinderoorbellen, tweedehands speelgoed/boeken, nieuw speelgoed, groente en fruit, planten, bloemen en broodjes pulled pork. Ook hadden
de kinderen van groep 7 zelfgemaakte koekjes, muffins en ander heerlijk eten die ze verkochten in hun eigen kraam.

De kinderen hebben zich goed vermaakt bij de spellen, het springkussen en zich laten mooi maken bij de glittertattoos, nagellakkers en schminkers. Ook zijn er werkelijk prachtige prijzen gewonnen bij de loterij die door verschillende bedrijven waren gedoneerd (zie hieronder!). Kortom, een heerlijke dag. Aan het einde van de dag hebben we €2400 kunnen tellen wat we natuurlijk hard kunnen gebruiken.

Lees hier meer over de ontwikkeling van ons nieuwe schoolplein.