Fancy Fair 21 mei

We gaan nog een laatste grote actie organiseren voor het schoolplein: een fancy fair! Deze wordt georganiseerd op zaterdag 21 mei van 10.00 uur tot 16.00 uur. We hopen hiermee een groot publiek te kunnen trekken om zo nog een mooi bedrag op te halen. Er zal van alles te doen zijn, zoals een spelletjeshoek voor de kinderen, kramen gevuld met leuke (2e hands) spullen, beautyhoek, loterij en nog veel meer!

Maar om dit allemaal voor elkaar te krijgen, hebben we jullie hulp nodig:

• heb je of ken je iemand met een eigen onderneming en wil je een kraam vullen om je producten te verkopen waarvan een deel van de opbrengst voor het schoolplein is?
  • en/of ben je ondernemer en wil je een prijs sponsoren voor de loterij?
  • of lijkt het je leuk om deze dag te helpen bij één van de verschillende activiteiten?
  • hou je van bakken en wil je baksels doneren?
  • of heb je een ander leuk idee waarmee je kan helpen?

…dan horen we dat heel graag! Stuur een mail naar schoolplein.paletbh@hotmail.com

Ook zijn we op zoek naar mooie (2e hands) spullen zoals speelgoed en boeken (let op: geen kleding). De opbrengst hiervan is volledig voor het schoolplein. Indien de spullen over zijn na de fancy fair zullen deze gedoneerd worden aan een goed doel. Deze spullen mogen op school ingeleverd worden vanaf maandag 16 mei in het ronde lokaal.

Geld doneren als bedrijf of particulier? Neem contact met ons op en we overleggen de mogelijkheden.