GI-GA-GROEN Kinderboekenweek

Hierbij een aantal mededelingen over de aankomende Kinderboekenweek.

Kleding: Tijdens de opening op 6 oktober en tijdens de afsluiting op (NH 20 oktober en BH 21 oktober) mogen de kinderen groene kleding en/of accessoires dragen. Dit om helemaal aan te sluiten bij het thema Gi-ga-Groen.

Tentoonstelling Atelier: Dit jaar is het gelukkig weer mogelijk om te komen kijken naar de knutselwerken die de kinderen hebben gemaakt tijdens het atelier. Dit moment is op beide locaties op 19 oktober vanaf 13:45. Op NH is het bij de kleuters om 8:30 wegens een bezoek aan de kinderboerderij in de middag.

Boekenmarkt: Op NH is de boekenmarkt op 20 oktober, BH op 21 oktober. Vanaf 8:00 tot 8:30 is er een moment om samen met uw kind naar de boekenmarkt te komen. Ook is er een moment vanaf 14:00 tot 15:00. De groepen gaan onder schooltijd met de leerkracht kijken om alvast te zien welke leuke boeken er zijn.

Afsluiting: Jullie zijn van harte welkom om te komen kijken naar de afsluiting van de Kinderboekenweek. Deze begint om 13:45 op het schoolplein. Op NH is dit op 20 oktober en op de BH op 21 oktober.