Het geweldige eindfeest

Wat een fantastische dag hebben we samen gehad! Jarenlang stond de boodschap “Samenwerken maakt ’t verschil” op de muur geschreven. Hoewel het inmiddels is overschilderd, hebben we de afgelopen weken en zeker vrijdag weer gezien hoe waardevol samenwerking is.

Er was samenwerking tussen de kinderen, tussen de ouders, tussen de leerkrachten en tussen ouders en leerkrachten. Zonder de ouders zou deze dag, maar ook de dagen waarop ze hebben geholpen met knutselen, rijden en meefietsen, niet mogelijk zijn geweest. Dus ouders, bedankt dat jullie deze geweldige dag voor jullie kinderen mogelijk hebben gemaakt.

Nu staan ons nog wat spannende en emotionele uren te wachten, want de laatste paar dagen op de basisschool zijn aangebroken. We hebben er zin in!