Koningsspelen

De laatste week van de vakantie was een drukke maar vooral gezellige week. Woensdag hebben we al een hele sportieve schoolreis gehad waar we met een goed gevoel op terugkijken. En wat hebben we vandaag een leuke dag met elkaar. En wat hebben we het getroffen met het weer. Vooraf keken we angstvallig naar de weersvoorspellingen, maar we kregen we een heerlijke dag cadeau. Vanmorgen kleurde het schoolplein oranje tijdens de opening van deze Koningsspelen. Daarna zijn we naar het sportveld vertrokken waar allemaal spellen uitgezet waren. Eenmaal terug op school hebben we gezamenlijk geluncht. Ook hebben we gezamenlijk de mooist geklede koning en koningin gekozen. Wat heeft iedereen zijn best gedaan vandaag! En nu mag iedereen gaan genieten van een welverdiende vakantie en hopelijk van prachtig weer.