Schoolreis

Dinsdag 14 juni mochten we eindelijk weer op schoolreis. En alle ingrediënten voor een perfecte dag waren aanwezig. Een lange rij bussen, toffe locaties, prachtig weer en klassen vol blije kinderen.
De groepen 1/2 gingen naar Mini Mundi in Middelburg, de kinderen van de groepen 3, 4 en 5 gingen naar Drievliet en de groepen 6 en 7 mochten een dag naar de Efteling.
Wat hebben we genoten met elkaar. En van klein tot groot lopen er echte waaghalzen rond. Kleuters die achter elkaar in de achtbaan gingen en kozen voor de hoogste glijbanen, kinderen die zich misselijk hebben laten draaien in Drievliet en de thrill seekers die zich in de Efteling in de Baron waagden.
Na al die spanning, lekkere snacks en goedgevulde lunchtrommeltjes, hebben we de kinderen moe, maar voldaan weer op het schoolplein afgeleverd.