Vernieuwingen locatie Bonsen Hoek

Het is u vast al ter ore gekomen via uw kind(eren), of misschien heeft u het met uw eigen ogen gezien: in de zomervakantie is op locatie Bonsen Hoek het één en ander verbouwd. Dit zijn de grootste veranderingen:

– In de hallen en in een aantal lokalen is een prachtige nieuwe vloer gelegd.

– Het ‘ronde lokaal’ in het midden van het gebouw is flink veranderd, zodat het nu een fris, ruim en licht lokaal is.

– Aan de schoolpleinkant hebben we sinds een aantal jaar schermen die aan de buitenkant recht langs de ramen omlaag gaan, waardoor we met warm en zonnig weer moesten kiezen: schermen omlaag en ramen dicht of schermen omhoog en ramen open. Hierdoor konden de temperaturen in de lokalen flink oplopen. De nieuwe ramen gaan naar binnen open, zodat we niet meer hoeven te kiezen.

– We hebben nieuwe plafondverlichting gekregen: geen TL-balken meer, maar mooie geïntegreerde lichtplaten.

Later dit schooljaar zal ook het schoolplein vernieuwd worden, iet waar we erg naar uitkijken!